Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Τα μεγαλύτερα ταξίδια είναι αυτά του μυαλού. Τι θα λέγατε να γίνουμε συνοδοιπόροι..;

Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2016

Σου αξίζει κάτι καλύτερο. Το ξέρεις, έτσι;

Share it Please





Νιώθω τυχερή.
Νιώθω τυχερή γιατί ξέρω πως όπου και αν είμαι, ό, τι και αν κάνω
δε μπορώ παρά να αναγνωρίζω ότι θα μπορούσα σίγουρα να είμαι και καλύτερα.
Όχι, δε νιώθω άσχημα γι' αυτό. Και ναι, με παίρνει κάποιες φορές από κάτω.
Αλλά δε θα άλλαζα με τίποτα την επίγνωση του ότι πάντα υπάρχουν και καλύτερα.

Γιατί απ' ότι έχω καταλάβει, παρά το ότι είμαστε είδος αχάριστο, συχνά πολλοί αναγνωρίζουν 
ότι έχουν περισσότερα από κάποιους άλλους. Πολλές φορές ακούω "δόξα το Θεό" και
άλλες εκφράσεις που φανερώνουν ευγνωμοσύνη.
Δεν ξέρω αν είναι αληθινές ή τις λέμε από συνήθεια. Πάντως λέγονται.
Και είναι σημαντικό, σαφώς, να αναγνωρίζεις που έχεις φτάσει, τα έχουμε ξαναπεί αυτά.
Πόσους όμως ακούς να αναγνωρίζουν ότι θα μπορούσαν να τα πάνε πολύ καλύτερα;
Όχι να εύχονται, όχι να ονειρεύονται. Όχι απλά να ελπίζουν.


Να ξέρουν.


Δυστυχώς γνωρίζω πολύ κόσμο, ακόμη και άτομα του δικού μου ηλικιακού φάσματος, 
που θα μπορούσε να πει κανείς πως έχουν παραιτηθεί πριν καν ξεκινήσει ο αγώνας.
Δεν καταλαβαίνω.
Δε μπορώ να δεχτώ πως πράγματι αρκούνται σε αυτό που έχουν, σε μια ρουτίνα γεμάτη
υποχωρήσεις και συμβιβασμούς με μηδαμινές προοπτικές.
Δυσκολεύομαι να χωνέψω ότι οι ψεύτικες φιλίες και σχέσεις τους γεμίζουν.

Ότι δεν αναγνωρίζουν το που βρίσκονται. Ότι μπορούν και καλύτερα.



Αντ' αυτού, παίρνουν αυτό που πιστεύουν ότι τους αξίζει.

Και σε μια εποχή όπου τα συμπλέγματα κατωτερότητας, οι ανασφάλειες, η χαμηλή αυτοεκτίμηση,
τα ψυχοσωματικά και χίλια δυο άλλα, κυριαρχούν, εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει
πως αυτό το κάτι έχει αρκετά περιορισμένο φάσμα.

Τι να σου πω, πολλές φορές το αγνοώ, παύει να με νοιάζει.
Έχω να ασχοληθώ και με τα δικά μου συμπλέγματα άλλωστε.

Αλλά είναι και φορές που πραγματικά με καταθλίβει, με μελαγχολεί.
Θα ήθελα να ζω σε έναν κόσμο με περισσότερες φιλοδοξίες, περισσότερο ενθουσιασμό,
περισσότερη θετική ενέργεια.

Είναι τόσο λίγοι οι άνθρωποι που έχουν φιλοδοξίες αλλά μπορούν να παραμείνουν πραγματικά
μετριόφρονες και ηθικοί.
Αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Followers